§ 1
Dane podstawowe i teleadresowe
- Sklep internetowy dostępny jest pod adresem internetowym https://tomaszraff.pl
- Właścicielem i prowadzącym Sklep, jest Tomasz Raff, al. Jana Pawła II 63 m 112, 01-031 Warszawa, zwany dalej Sprzedawcą.
- Adres Sprzedawcy: Tomasz Raff, al. Jana Pawła II 63 m 112, 01-031 Warszawa.
- Adres e-mail Sprzedawcy: office@tomaszraff.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501777575
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Tomasz Raff, al. Jana Pawła II 63 m 112, 01-031 Warszawa.
- Klient lub Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://tomaszraff.pl
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
§ 3
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny w Sklepie podane są w polskich złotych PLN i są cenami brutto.
§ 4
Wymagania techniczne
Do składania zamówień w Sklepie niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką internetową,
- włączona obsługa plików cookies w przeglądarce,
- aktywne konto e-mail.
§ 5
Konto w Sklepie
- W celu założenia konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: e-mail, imię, nazwisko, adres, miejscowość, kod pocztowy, nr telefonu; opcjonalnie dla kont firmowych: nazwa firmy, NIP, REGON.
- Adres e-mail użytkownika stanowi jednocześnie login do konta.
- Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
- Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Logowanie na Konto umożliwia aktualizację danych podanych w procesie rejestracji oraz dostęp do historii zamówień, zrealizowanych za pośrednictwem Sklepu.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy.
§ 6
Składanie Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Zalogować się na wcześniej utworzone i konto (opcjonalnie),
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Add to cart”,
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu oraz wybrać sposób płatności,
- kliknąć przycisk “Proceed to checkout” oraz potwierdzić zamówienie, klikając przycisk „Place order”.
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od wybranego sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§ 7
Metody płatności
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- płatność przelewem bankowym,
- płatność kartą kredytową / płatniczą
- płatność za pośrednictwem platformy PayPal
- płatność obsługiwana za pośrednictwem Przelewy24,
§ 8
Umowa Sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Zamówione produkty są dostarczane do Klienta drogą pocztową. Istnieje także możliwość odbioru osobistego.
- Zamówienia są wysyłane w terminie do 2 dni od zaksięgowania wpłaty.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w stosownej wiadomości e-mail, wysłanej na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty e-mail Klienta.
§ 9
Zwroty
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem tego terminu.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną, inną niż przewoźnik.
- W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
- Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także dowodem zakupu, oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Adres do zwrotu: Tomasz Raff, Al. Jana Pawła II 63/112, 01-031 Warszawa
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym (zafoliowanym) opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 10
Reklamacje
- Reklamacje lub zwroty są uwzględniane na podstawie dowodu zakupu przesłanego elektronicznie.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na dane adresowe podane w niniejszym regulaminie lub na office@tomaszraff.pl
- Towar odsyłany w ramach reklamacji należy wysyłać na dane adresowe podane w niniejszym regulaminie
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w terminie 14 dni.
§ 11
Administracja danymi osobowymi
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca:
- Dane osobowe Klientów gromadzone przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być:
→ w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy drogą pocztową lub kurierską, Administrator udostępnia zgromadzone dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;
→ w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich aktualizacji.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw itp. Użytkownik będzie informowany o każdej zmianie niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
sklepu tomaszraff.pl
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych i przetwarzanych przez sklep działający na stronie internetowej www.tomaszraff.pl jest:
Tomasz Raff, al. Jana Pawła II 63/112, 01-031 Warszawa
Z Administratorem można skontaktować się mailowo: office@tomaszraff.pl lub pocztowo na adres: al. Jana Pawła II 63/112, 01-031 Warszawa
Podstawa prawna i cele przetwarzania:
Dane osobowe mogą być zbierane przez Administratora w następujących celach
- wykonania umowy przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- księgowo-podatkowych– obowiązek wynikający z przepisów prawa art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
- dochodzenia roszczeń w zw. z zawartymi umowami – uzasadniony interes administratora art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym dla realizacji celów, do których są zbierane i przetwarza je wyłącznie przez czas niezbędny dla realizacji zamierzonych celów/ do czasu istnienia podstawy przetwarzania:
- w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia lub ograniczenia
- dla danych niezbędnych do funkcjonowania konta w sklepie online, przez czas istnienia danego konta
- w celach księgowo – podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do danych;
- sprostowania danych;
- usunięcia danych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”)
- ograniczenia przetwarzania;
- przenoszenia danych (o ile do przetwarzania dochodzi na podstawie zgody lub w celu zawarcia umowy);
- sprzeciwu (o ile dane przetwarzane są na podstawie uzasadnionego interesu administratora);
- cofnięcia zgody, o ile przetwarzanie następuje na podstawie zgody;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Przekazywanie danych:
Dane osobowe przekazywane są do podmiotów zewnętrznych wyłącznie wtedy i w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
Dane osobowe mogą być przekazane następującym, współpracujących z Administratorem odbiorcom:
- dostawcom usług IT (na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora)
- bankom, operatorom obsługującym płatności bankowe,
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową i kurierską
- podmiotom działającym na zlecenie Administratora przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, doradczych, prawnych